Fuse Solutions© Suite


De Fuse Solution Suite bevat een groot aantal oplossingen voor projectgedreven organisaties. Manage het hele proces én alle informatie van uw dienst in één geïntegreerd systeem. Zie de feature list voor een greep uit de functionaliteiten. Geïnteresseerd welke oplossingen de Fuse Solution Suite in uw situatie kan bieden? Neem contact met ons op voor een oriëntatie.

FEATURE LIST


Omgeving

  • Gebruik Fuse vanuit de Cloud of On Premise
  • Ontwikkeld vanuit de praktijk van praktisch projectmanagement
  • Schaalbaar, van kleine tot grote projecten
  • Volledig configureerbare schermen, overzichten en selecties
  • Schaalbaar van 1 tot 250 gebruikers
  • Genereer automatisch acties op basis van gebeurtenissen


Navigatie

  • Onderdelen gegroepeerd per module
  • Maak favorieten van projecten, rapporten en schermen
  • Gegevens zijn gerelateerd, benader alle gegevens via verschillende invalshoeken
  • Openen meerdere items bijvoorbeeld projecten gelijktijdig
  • Groepeer grote hoeveelheden informatie en verkrijg overzicht
  • Gebruik wizards om nieuwe items aan te maken en leg direct de benodigde gegevens vast


Beheer

  • Stel groepen in met machtigingen gebaseerd op rol of functie
  • Zet verwijderde items eenvoudig terug
  • Gebruik de formulier editor om schermen eenvoudig aan te passen
  • Leg scripts vast voor hergebruik


CRM

  • Houd overzicht over uw relaties
  • Zoek snel op basis van de gewenste kenmerken
  • Maak contactpersonen snel aan bij binnenkomst van e-mail berichten


Projecten

  • Standaardiseer uw diensten met vooringestelde calculaties. Pas deze waar nodig aan.
  • Genereer documenten op basis van éénmalig ingevoerde informatie
  • Bedenk zelf een handige offerte- en/of projectnummering
  • Maak van uw project een workflow
  • Calculeer uw project of gebruik een sjabloon en pas deze aan
  • Voor- en nacalculatie overzichtelijk
  • Overzicht van alle kosten en opbrengsten en resultaat
  • Maak werkmappen aan op basis van projectlocatie of jaar
  • Koppelen van andere systemen zoals TerraIndex


Financieel

  • Bepaal periodiek de stand onderhanden werk en weet waar je staat
  • Diverse overzichten per project of selectie van projecten
  • Dynamische business intelligence met intuïtieve dashboards


Documenten

  • Documenten éénmalig opgeslagen, voorkom dubbele invoer
  • Automatische documentnummering met project- en volgnummer(s)
  • Direct PDF-documenten genereren
  • Eenvoudig PDF documenten samenvoegen in gewenste volgorde
  • Verkleinen PDF documenten
  • PDF documenten voorzien van briefpapier lay-out
  • Maak een afbeelding van een specifieke pagina in een PDF-document
  • Genereer eenvoudig en snel een fotorapport
  • Document rubriceren per deelproject en documentcategorie
  • Gebruik van (sub)kenmerken
  • Publiceren van grote documenten
  • Wizard nieuw document aanmaken waarbij gegevens automatisch worden ingevuld
  • Voorkom opnieuw invoeren, automatiseer rapporten door het koppelen van databronnen
  • Informeer collega’s over specifieke documenten
  • Koppel documenten aan meerdere entiteiten (projecten, organisaties of contacten)
  • Integratie met Word, functie om snel aanpassingen te doen aan sjablonen


Dossier

  • Registreer e-mail (inkomend & uitgaand) per project(onderdeel)
  • Registreer in één keer meerdere e-mail berichten
  • Bijlage(n) worden automatisch aan de projectdocumenten toegevoegd
  • Alle correspondentie in één overzicht gegroepeerd naar eigen inzicht
  • Doorzoek e-mail op inhoud


Planning

  • Direct vanuit opdracht inplannen van taken
  • Filter direct de juiste medewerker op basis van rol of functie
  • In één keer verschuiven van taken en projecten
  • Gebruik sneltoetsen
  • Capaciteits- en projectplanning in één oogopslag
  • Snel zoeken naar projecten of projectnummers
  • Weergave aan te passen naar persoonlijke voorkeur
  • Groeperen medewerker naar eigen voorkeur in rollen of functies
  • Medewerkers en middelen plannen


Kaart

  • Prik uw project vast op de kaart
  • Gebruik de coördinaten van het project voor het aanmaken van werkmappen
  • Analyseer projecten in de buurt
  • Analyseer projecten op werksoort en datum
  • Prik documenten vast op de kaart


Inkoop

  • Maak gebruik van eigen nummering
  • Koppel facturen aan (deel) projecten en opdrachten
  • Laat facturen accorderen door de projectleider en/of manager


Facturatie

  • Factureer op basis van offerte, artikelen, uren of handmatige invoer
  • Overzicht over wel en nog niet gefactureerde uren
  • Koppel met Afas, Exact Online of andere boekhoud software
  • Factureer digitaal (PDF, UBL en Peppol)
  • Kopieer facturen en voorkom opnieuw invoeren
  • Crediteer facturen met één druk op de knop
  • Voeg factuurregels samen op de factuur zonder onderliggende structuur aan te passen
  • Voeg PDF bijlage(n) toe, deze worden automatisch meegezonden
  • Maak gebruik van eigen nummering


Urenverantwoording

  • Registreer uren over één of meer dagen
  • Meld uren per dag of per week gereed
  • Kopieer weekstaat naar andere week
  • Laat uren wel of niet accorderen door de manager
  • Laat uren alleen accorderen als er overuren zijn
  • Neem ingeplande taken over in de weekstaat
  • Boek alleen (in)directe uren van eigen team
  • Geef aan of uren onder meerwerk vallen
  • Registreer per project de reisuren
  • Registreer kilometers (zakelijk/privé)
  • Registreer de vervoersvorm
  • Stuur een mail naar de manager met overuren
  • Exporteer de weekstaat naar Excel
  • Neem feestdagen automatisch over in de urenverantwoording
  • Gebruik Snel uren registreren als je bezig bent met een project
  • Uren registreren via app, website en kantoormodule


Front Office

  • Geef klanten een overzicht over al hun projecten
  • Publiceer documenten gestructureerd in het klantenportaal
  • Overzicht van projecten op de kaart
  • Laat klanten direct documenten uploaden in het project
  • Laat klanten aanvragen aanmaken
  • Voorkom overvolle mailboxen, publiceer documenten via een link


Rapportage

  • Maak gebruik van standaard rapporten of maak eigen rapporten in elk gewenste vorm
  • Maak gebruik van dashboards


Fuse Collect App

  • Fuse Bouwkundig, voor bouwkundige opnames / expertiserapporten
  • Fuse Circulair, voor materiaalinventarisaties
  • Fuse Asbestinventarisatie, voor asbestinventarisaties
  • Fuse Chroom 6, voor onderzoek naar chroom 6 en zware metalen


Koppelingen

  • Koppelingen met boekhoudsystemen: AFAS, Exact Online en Twinfield
  • ERP koppeling: Volledig configureerbare koppeling met AFAS
  • Koppeling met Nmbrs
  • Asbestosmanager.nl
  • Insert Marktplaats
  • Madaster
  • Koppelingen met laboratoria voor asbest- en chemische analyses
  • Koppeling met TerraIndex voor bodemonderzoeken